FlightSimmer.GR
Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Συνέντευξη Luca Bertossio
"Concorde in Flight Simulator" by Κυπριανός Μπίρης
Συνέντευξη Jurgis Kairys
Συνέντευξη Svetlana Kapanina
Flight with TB20 SX-ATK
Εκπαίδευση

     Για να πούμε ότι έχουμε σωστή πλοήγηση, θα πρέπει να κινηθούμε από το σημείο της αναχώρησης στο σημείο προορισμού μας, χωρίς να χαθούμε ή να σπάσουμε τους κανόνες ναυσιπλοΐας και χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες. Υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί και δυσκολίες σε σχέση με την απλή ναυτιλία. Παραδείγματος χάρη, δεν μπορεί  να σταματήσει κάποιος για να ελέγξει την πορεία του και ούτε μπορεί να ανεφοδιαστεί με καύσιμα στον αέρα. Επίσης και οι χρόνοι που χρειάζεται για να επιβεβαιώσει την πορεία του είναι πολύ μικρότεροι. Άρα λοιπόν είναι πολύ σημαντικό ο πιλότος να προγραμματίσει σωστά την πτήση του και να έχει συνεχώς επίγνωση της θέσης του κατά τη διαδρομή.

     Οι διαδικασίες που χρησιμοποιούνται για την αεροναυτιλία, εξαρτώμενες από τον τύπο της πτήσης και από τις συνθήκες που επικρατούν κατά τη διαδρομή, χωρίζονται σε VFRVFRDefinition: Visual Flight Rules...
 και IFRIFRDefinition: Instrument Flight Rules...
. Στην περίπτωση που κάνουμε IFR πτήση, πετάμε αποκλειστικά με τη χρήση των ραδιοβοηθημάτων για τον έλεγχο της πορείας μας, δηλαδή VORVORDefinition: VHF Omnidirectional (Radio) Range...
NDBNDBDefinition: Non-Directional (Radio) Beacon...
ILSILSDefinition: Instrument Landing System...
κ.α και έχουμε τη λεγόμενη ραδιοναυτιλία, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης πιο σύγχρονων συστημάτων ναυτιλίας, όπως INSINSDefinition: Inertial Navigation Sytem...
GPSGPSDefinition: Global Positioning System...
FMSFMSDefinition: Flight Management System...
κ.α. Στη περίπτωση που η πτήση μας είναι VFR, ο πιλότος σε μεγάλο βαθμό πετά με οπτικές παρατηρήσεις , αν και μπορεί να έχει υποβοήθηση από ραδιοβοηθήματα και χρήση δορυφορικών συστημάτων.

 

Για το FlightSimmer.GR
  Γιάννης Ευαγγελινός